2012 Nov. 20
> OBRAZOVANJE

U okviru Centra za obrazovanje, Otvoreni univerzitet Subotica sprovodi set predavanja na temu upotreba savremenih informacionih tehnologija u svrhu unapređenja poslovanja i mogućnostima koje nam pruža world wide web. Drugim rečima kako najbolje iskoristiti najveću svetsku mrežu, uraditi transformaciju poslovanja, unaprediti resurse, smanjiti troškove, a povećati efektivnosti i profit.

INTERNET POSLOVANJE I TRANSFORMACIJA POSLOVANJA
Dobrim planiranjem i strategijom nestaju granice, koje nameće klasično tržiste, a to vodi unapređenju poslovanja, smanjenju troškova i značajnom povećanju profita. Potrebno je uraditi samo jednu malu sitnicu. Sagledati nove potencijale.
Seminar definiše tačne procedure koje preduzetnici trebaju da urade, da bi izveli transformaciju poslovanja.
 

OSNOVNE TEME
• Važnost unapređenja Internet poslovanja i pozicioniranja na Internet tržištu
• Novi modeli poslovanja
• Funkcije naprednog Internet informacionog sistema
• Osnovne podele Internet informacionih sistema
• Internet marketing
• Kontrola poslovanja i merenje efektivnosti Internet informacionog sistema
• Moderna korespodencija i integracija komunikacionih servisa
• Opravdanost investicije, ROI – return on investment
• Prebacivanje poslovanja sa klasičnih metoda na Internet sisteme
• Šta treba znati prilikom naručivanja Internet informacionog sistema?
• Projektovanje informacione strukture Internet informacionog sistema
• Kako steći poverenje potencijalnih korisnika?
• Tehnologija koja se krije iza jedne web stranice
• Ljudski resursi kao podrška Internet informacionom sistemu

Datum, vreme i mesto održavanja:
7.novembar 2012, 13.00-16.00 h, sala 211 (1. sprat) Otvoreni univerzitet Subotica


INTERNET MARKETING
Pitanje nije da li preduzeće treba da koristi onlajn marketing ili ne, samo je pitanje vremena. Svako preduzeće će u najbližoj budućnosti morati da predstavi i reklamira svoje proizvode i usluge onlajn jer se svet ubrzano kreće ka vebu. Uključite se u tokove što pre dok tržište još nije postalo prezasićeno.
Seminar definiše tačne procedure koje treba da primene, da bi uspešno pokrenuli Internet marketing kampanje.
 

OSNOVNE TEME
• Primenjeni Internet marketing, uvod i osnovne podele
• Poslovni modeli, 1 on 1 pristup, konkretna interesovanje, geo ciljanje, automatizovanje različitosti interesovanja
• Prednosti, ograničenja, pitanja sigurnosti
• E-Mail marketing, dozvole i upotreba. Platforme za E-Mail marketing, strategija, dizajn, isporuka, pretplatnici, izveštavanje
• PPC i CPC marketing
• AdWord i Ad Sense
• Kontekstualno oglašavanje
• Custom Internet marketing
• Socijalne mreže kao platforme za marketing (Facebook, Twitter, LinkedIn, Flickr – poslovna primena)
• YouTube, snaga videa u marketing oglašavanju
• Crossover integracije, simultano postavljanje informacija na širok spektar socijalnih mreža
• Paradoks dostupnosti informacija
• Totalna informaciono-komunikaciona prisutnosт
• Trenutna situacija, konkurencija i tržište
• Projektovanje kampanje
• Realizacija, monitoring i analitička obrada
• Korekcija kampanje, procena uspešnosti i ROI
• Uticaj marketing kampanje

Datum, vreme i mesto održavanja:
28. novembar 2012., 13.00-16.00 h, sala 211 (1. sprat) Otvoreni univerzitet Subotica


PREGOVARANJE NA INTERNETU I STRATEGIJA INTERNET PREGOVARANJA
Seminar definiše tačne procedure koje treba primeniti kako bi uspešno pregovarali sa postojećim i potencijalnim klijentima, preko Internet komunikacionih servisa.
 

OSNOVNE TEME
• Internet servisi za poslovnu komunikaciju
• Tipovi Internet poslovnih sastanaka
• Strategija Internet pregovaranja
• Trilogija: prezentacija, pregovaranje, prodaja
• Razlika između pregovaranja i nagovaranja
• Pravila Internet pregovaranja
• Tipovi pregovarača
• Kako voditi Internet poslovni razgovor
• Tipovi sagovornika
• Poslovni bonton na Internet sastancima
• Prodajni razgovor na Internetu
• Faze Internet prodajnog razgovora
• Ekonomska opravdanost Internet komunikacije i pregovaranja
• Poverljivost komunikacije

Datum, vreme i mesto održavanja:
18. decembar 2012.,13.00-16.00 h, sala 211 (1. sprat) Otvoreni univerzitet Subotica

 


Predavači: Nebojsa Skenderović http://rs.linkedin.com/in/neskwebartBoris Teodosijević http://rs.linkedin.com/in/boristeodosijevic

 

Ukoliko ste zainteresoavni da prisustvujete seminarima, molimo Vas da se prijavite putem e-mail: ivona@openunsubotica.rs. Kotizacija iznosi 3.000 din + PDV (po seminaru).